Ison

Jag har tänkt lite på en sak och kommit fram till, att för min egen skull så ska jag börja blogga igen. Men den här gången ska de inte handla om endast mitt liv, utan framstegen och motgångarna med min och Emils Amstaff Ison.
Ison är en leverbrun amstaff på 3 år i april. Han är världens go'aste och snällaste, men han har problem vid hundmöten. Och han är otroligt dominant, vilket är natruligt för en amstaff att vara. Vi har hjälp och stöd av en väldigt duktig hundtränare som förstår sig på oss och Ison. Som ger och bra och konkreta förslag på träning osv. Vi har precis börjat spåra lite smått med honom, och ska börja en ny kurs nu snart i vår som är lite mer dressyrinriktad, spännande spännande!!
Redan nu i eftermiddag ska vi ut och träna, så uppdatering om de kommer senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0