Upp och ner.

Igår va en både bra och dålig dag. Ison gjorde utfall när han va ute med Emil, och omriktade sitt beteende och nafsade Emil i benet. Senare på dagen åkte vi ut tillsammans och tränade kontakt. Det gick huuur bra som helst. Han riktigt kämpade på och försökte verkligen göra helt rätt, min fina gris<3
Idag gick jag åt sidan när vi fick möte, så den andra hunden kunde passera på lite större avstånd än bara trottoaren. Bad Ison att sitta bredvid mig och han sätt snällt där och kollade på den andra hunden, utan att stirra ut den:)! Yes! Hoppas att de bara va en tillfällighet igår:) för de har gått så himla bra på slutet:)! Just nu håller jag på i tvättstugan, och Ison ligger och sover i soffan, de skulle vara skönt att vara hund:)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0