Härlig känsla!!

Jag säger bara morgon promenad, jag är så himla stolt över Ison! Vi gick helt avslappnat förbi en annan hund och en dundersöt pensionär. Han stannade och prata med mig, vart faktiskt lite nervös för ville ju inte att de skulle hända något när de gått så bra innan. Så bad Ison sätta sig ner på ett rimligt avstånd från den andra hunden. Han gnällde lite, men satt kvar hela tiden och kunde gå där ifrån utan att de va en big deal:)!! Igår kväll så va vi ute och träffade en kompis och hennes lilla hund som har problem med mörka och muskulösa hundar, och Ison är ju osäker på alla andra hundar. När vi väl kom dit så hoppade Ison ur bilen och sen gick vi iväg. Gimli som den andra hunden heter gjorde ingenting, han skällde inte eller mopsade upp sig, och Ison gick helt fel fritt!! Inget gruffade, han spände inte upp sig, reste ragg eller betedde sig illa över huvudtaget:)
Nu har jag verkligen fått blodad tand! Vi kommer få full ordning på honom, åh min fina fina grishund jag är så himla glad:)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0