Fredag

Ibland så vill jag bara kunna flyga in i någon annans hjärna och försöka förstå vad som försiggår där uppe. För när jag tidigare idag va ute med Ison så gick allt bra, så bra att jag kunde ta bort munkorgen och känna oss båda trygga i situationen. Men vad händer då? Jo en stackars ekorre, eller ekorrunge liten va den iaf hamnar mitt i smask zonen färden hungriga amstaffen.. Jag han inte ens reagera förena den stackars ekorren va både ihjälskakad och söndertuggad. Ska bli spännande att se om det kommer skitas päls några dagar framöver. Undrar vad det är som får djuren till den här instinkten att jaga"för att överleva" när de är uppfödda och präglade som tama familjedjur. Vissa saker är nog bäst om man bara inte förstår. Idag har varit en väldigt bra dag där vi båda fått ut mycket av kontakt träning, om man bortser från ekorre incidenten. Nu blir det soffmys med trött vovve:)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0