Ork..

Vart ska man hitta den? Jag orkar inte detta eviga tjafs. Jag orkar inte att aldrig kunna prata och lösa utan att bara soppa under mattan. Att det ska vara ett evigt gnäll hela tiden. Att inget man gör duger. Vad man än gör så får man höra"du gör ALDRIG någonting". Varför ska man behöva börja må dåligt psykiskt för att det inte går att prat md varandra? Varför? Jag förstår inte! Jag v inte vart jag ska ta vägen längre, känns inte som att det finns någon jag kan prat med som verkligen förstår. Känns helt ärligt som att den jag verkligen litade och drog mig till bara stöter bort mig för tillfället. Om de har med svalnande känslor att göra eller vad det nu är vet jag inte. Jag vet ingenting just nu. De här är nog det värsta jag varit med om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0