15/11 - 11

De börjar bli riktigt kallt ute.. Den bästa medicinen mot de är en film i soffan med en filt och massa tända ljus. Och som grädden på moset så har man den man älskar mest i världen bredvid sig. Jag och Emil är faktiskt officiellt sambos:) och jag har aldrig varit såhär lycklig. Han är den som får mig att må bra och kämpa här i livet. Ingen har någonsin stöttat mig såhär mycket i livet. Jag är kär, det är honom jag älskar. Han är mitt hjärta vi ska dela resten av våra liv ihop. Vi kommer bilda familj och leva lyckliga i alla våra dagar! Jag är så himla lycklig!! Vill bara skrika till hela världen. Den finaste killen på jorden är min, och han älskar mig, bara mig:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0