13/7 -09

Stallet senare idag :) Sandra älsk ska rida bajs pappa på lektion. Blir säkert jätte bra. Kanska ska ta lite kort på blind arne och blind mille ;) hahaha. Du får mig på bra humör sandra :) Blir att troligtvis hämta myran i veckan. Vi ska ta henne på prov i 3 månader och sen se vad som händer. Om hon håller och så vidare. Borde inte vara något problem men vi märker väl. :) Sandra och jag pratade om att kansek dra en kryssning under hennes semester. Så vi får väl se hur de blir. Blir nog bra vilket vi väljer. Vi lär ju iaf ta tårta och 2 "bib" vin i tortuna snart, och kommer hem jätte sent haha precis som förra gången ;)  Det hejjar jag på. haha

 

Och juste flicka lilla. Du har inte en jävla chans. Och om jag aldrig tyckt om dig,? Beter man sig som du gör? Nej juste!  Så då förtjänar man inte min vänskap! Jag tänker då fan aldrig kolla åt ditt håll inte ens om jag inte får en ordentlig ursäkt. För du tycker säkert inte du gjort något fel? Är man så billig att man lägger sig på rygg och särar på benen så fort en kille kollar på en, då har man problem ;).. Och har man dina problem så förstår man troligtvis inte bättre än så. Stackars liten, tur han ska kolla sig iaf. För vem vet vilka smittor du har?! Orkar inte med dig. Känns så jävla bra att han sa som han sa. Hade inte kunna sagt de bättre själv..
Puss på dig, Du är inte värd ett skit i mina ögon :) USCH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0